بلاگ, مقالات

خواص بادام برای مو

خواص بادام برای مو-از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار

خواص بادام

خواص بادام برای مو

خواص بادام برای مو-از مقالات وبسایت فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار

مصرف روزانه یک مشت بادام بیشترین تاثیر را بر زیبایی موهایتان دارد. همین امروز مصرف داروهای شیمیایی گران قیمت و مضر را قطع کنید و از نعمت های طبیعی برای زیبایی و سلامت موهایتان استفاده کنید. بادام شیرین حاوی مواد مغذی برای سلامت پوست و موهاست. اگر مایلید نکته های جذابی در مورد خواص بادام برای مو و زیبایی بدانید همراه ما باشید.

تغذیه موها با بادام:

آلودگی هوا، استفاده از رنگ های شیمیایی و رژیم های غذایی کم ارزش، موجب آزردگی موها شده و سلامت و شادابی مو را از بین می برد. بادام دارای مقادیر فراوان ویتامین A، D، B1، B2 و B6 است و موجب تقویت و تغذیه موها می شود.

خواص بادام برای رشد مو:

اغلب کسانی که از ریزش مو رنج می برند دارای کمبود منیزیم هستند. منیزیم ماده ای معدنی است که برای حفظ مو و کمک به رشد مجدد مو ضروری است. بادام درختی سرشار از منیزیم بوده و بهترین ماده طبیعی برای رشد موهاست.

خواص بادام برای درمان شوره سر:

از خواص بادام برای مو، کمک به بهبود شوره سر است. خواص آنتی باکتریال بادام در روغن آن بیشتر است. با مالش روغن بادام به پوست سر، برای همیشه از مشکل سر خلاص خواهید شد. روغن بادام برطرف کننده التهاب پوست سر می باشد.

جلوگیری از ریزش مو:

خواص بادام برای تقویت مو اثبات شده است، تا جایی که از روغن بادام به عنوان بهترین روغن برای مو یاد می کنند. چند قطره روغن بادام را به ریشه موها زده و به صورت دایره ای مالش دهید. بعد از ۲ ساعت موها را با آب گرم و یک شامپوی ملایم بشویید. این نسخه جادویی جلوی ریزش موها را خواهد گرفت.

خواص بادام درضخیم و پرپشت کردن مو:

برای بهره گیری از خواص بادام برای مو باید هر روز یک مشت بادام بخورید و ماساژ روغن بادام را فراموش نکنید. برای داشتن موهایی ضخیم هفته ای یک بار موها را با روغن بادام گرم ماساژ دهید.

دیابتی‌ها با بادام قند خون خود را کنترل کنند

خواص بادام برای مو و جلوگیری از سفید شدن آن:

یکی از خواص بادام برای مو اینست که مانع از سفید شدن موها در سنین جوانی شود. کسانی که روزانه یک مشت بادام مصرف می کنند را از موهایشان می توان شناخت.

اگر می خواهید از تاثیر بادام بر موی خود بهره‌مند شوید، لازم است برای همیشه آن را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. مصرف مداوم بادام به داشتن موهایی سالم، نرم و پرپشت کمک می کند.

منبع:limooland

دیدگاهتان را بنویسید