سؤالات متداول فروشگاه اینترنتی بستنی نوبهار

 

سؤالات متداول - بستنی نوبهار

 

1- چگونه از قیمت محصولاتی که قیمتشان درج نشده مطلع شوم؟

با توجه به نوسانات ارز ،قیمت برخی از محصولات در حال تغییر است به همین دلیل قیمت این دسته از محصولات در سایت قرار داده نمیشود که در صورت تغییر قیمت ها ،شرمنده ی مشتریان عزیزمان نشویم . اما برای اطلاع لحظه به لحظه از موجودی و قیمت ها میتوانید با فروشگاه ما در ارتباط باشید و قیمت محصولات را از طریق راه های ارتباطی ما، دریافت کنید.

 

2- من میخواهم ، از محتویات و نحوه ی ارسال و یا زمان رسیدن سفارش خود مطلع شوم چگونه این کار را انجام دهم ؟

شما می توانید از یکی از طرق ارتباطی زیر با بستنی نوبهار در ارتباط باشید :

شماره تماس : 08337425203-08338355502

ایمیل : Info@nobaharicecream.ir

اینستاگرام : nobahar.icecream@

 

3- محصول یا محصولاتی که خریداری کرده ام را چگونه تحویل بگیرم ؟

شما بعد از انجام مراحل تکمیل سفارش ،محصول خود را درب محلی که آدرس آن در زمان ثبت سفارش به عنوان محل تحویل سفارش وارد کرده اید ،تحویل می گیرید.

4- محصول یا محصولاتی را که خریداری کرده ام را طی چه مدت زمانی میتوانم تحویل بگیرم ؟

مدت زمان ارسال محصولات شما با توجه به شرایط کاری و ترافیک شهری بین 15 الی 45 دقیقه است.

 

5- ارسال محصولات خریداری شده با چه وسیله ای است ؟

ارسال محصولات خریداری شده طبق دستور مشتری میباشد که اکثرا با پیک می باشد.

 

6- چگونه وجه محصولات را پرداخت کنم ؟

تمامی سفارشات به دو صورت پرداخت آنلاین و یا پرداخت در محل با کارت خوان انجام می شود.

لازم به ذکر است که مبلغ پرداختی توسط مشتری باید دقیقا مطابق با مبلغ درج شده روی فاکتور باشد.

 

7-چگونه میتوانم سفارش خود را لغو کنم ؟

متاسفانه به دلیل غذایی بودن سفارشات امکان لغو سفارش فقط تا قبل از ارسال محصول وجود دارد یعنی اگر شما پیامک ارسال محصول را دریافت کرده اید دیگر امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت. اما اگر سفارش شما به صورت ناقص و یا خراب به دست شما رسیده باشد امکان لغو سفارش را خواهید داشت.

 

درصورتی که هنوز پاسخ سؤالات خود را دریافت نکرده اید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.